5 sekund to dużo czy mało? A co jeśli musisz podać trzy poprawne odpowiedzi w ciągu tylko 5 sekund? Presja czasu, szybkie myślenie i jeszcze szybsze mówienie. Kulki w czasomierzu uciekają, lepiej nie patrz na niego i nie myśl o nim, wtedy może Ci się uda wymyślić odpowiedzi.
Czas nie jest naszym sprzymierzeńcem dlatego łatwo się pomylić, albo wcale nie zdążyć. Padają dziwne czasem śmieszne odpowiedzi.
Zawartość gry to :
- 372 karty z pytaniami czyli w sumie mamy, aż 744 pytania. Jest to duża ilość pytań.
- 6 kart Nastepny co oznacza, że gdy nie znamy odpowiedzi na pytanie wykorzystujemy tę kartę i pytanie przechodzi na innego gracza.
- 6 kart Zmiana, dzięki tej karcie możemy zmienić sobie pytanie.
- 6 pionków do gry
- plansza
- czasomierz
Pytania są oznaczone na żółto i na czerowono, żółte są łatwiejsze i można nimi grać z młodszymi dziećmi, natomiast czerwone są trochę trudniejsze.
Jest to szybka gra familijna podczas której spadające kuleczki w czasomierzu nas rozpraszają i staramy się jak najszybciej myśleć i mówić. Z pozoru proste pytania okazują sie trudne. Za prawidłową odpowiedź przesuwamy pionek o jedno pole do przodu, gdy odpowiemy źle stoimy.
Są też pola z napisem strefa zagrożenia, gdy na tym polu nie odpowiemy to tracimy kolejkę. Kto pierwszy dotrze do mety wygrywa.
Wydawca: Trefl
Liczba graczy: 3-6
Wiek gracza: 8 +
Czas nie jest naszym sprzymierzeńcem dlatego łatwo się pomylić, albo wcale nie zdążyć. Padają dziwne czasem śmieszne odpowiedzi.
Zawartość gry to :
- 372 karty z pytaniami czyli w sumie mamy, aż 744 pytania. Jest to duża ilość pytań.
- 6 kart Nastepny co oznacza, że gdy nie znamy odpowiedzi na pytanie wykorzystujemy tę kartę i pytanie przechodzi na innego gracza.
- 6 kart Zmiana, dzięki tej karcie możemy zmienić sobie pytanie.
- 6 pionków do gry
- plansza
- czasomierz
Pytania są oznaczone na żółto i na czerowono, żółte są łatwiejsze i można nimi grać z młodszymi dziećmi, natomiast czerwone są trochę trudniejsze.
Jest to szybka gra familijna podczas której spadające kuleczki w czasomierzu nas rozpraszają i staramy się jak najszybciej myśleć i mówić. Z pozoru proste pytania okazują sie trudne. Za prawidłową odpowiedź przesuwamy pionek o jedno pole do przodu, gdy odpowiemy źle stoimy.
Są też pola z napisem strefa zagrożenia, gdy na tym polu nie odpowiemy to tracimy kolejkę. Kto pierwszy dotrze do mety wygrywa.
Wydawca: Trefl
Liczba graczy: 3-6
Wiek gracza: 8 +
Komentarze
Prześlij komentarz