Biosiarczkowy żel głęboko oczyszczający do mycia twarzy 2w1 - BALNEOKOSMETYKI



Jest to najlepszy żel do mycia twarzy jaki kiedykolwiek miałam, a miałam ich naprawdę już wiele. I cieszę się, że trafił on w moje ręce. Nie zamienię go na inny i pozostanę wierna już tylko jemu, ponieważ sprawdził się w 100%. Aplikacja jest przyjemna dzięki konsystencji, żel dobrze się rozprowadza i masuje delikatnie twarz. Delikatne drobinki delikatnie oczyszczają, w innych żelach niestety za mocno ścierały skórę. Żel delikatnie pachnie grejpfrutem, a nie nadmiarem chemii co miało miejsce w innych żelach, które tylko pogarszały stan mojej cery. Po zastosowaniu żelu zaczerwienienia i podrażnienia zmniejszyły się, żel oczywiście nie podrażnił mojej alergicznej i wrażliwej cery. Nie zawiera mydła co jest wielkim plusem, ponieważ mydła nie mogę używać. W końcu poczułam jak to jest mieć naprawde czystą twarz. Z dnia na dzień czułam i widziałam jak moja twarz jest leczona dzięki właściwościom żelu. Po umyciu twarz nie jest, ani tłusta, ani wysuszona, nie piecze. Jest napięta i pełna blasku, wygląda młodziej. Od momentu stosowania nie pojawiła się, ani jedna niedoskonałość. Widać wyraźnie zwężone pory. Twarz jest odmieniona. Tak więc żel sprawdził sie do mojej problemowej cery. Polecam, warto sięgnąć po ten żel, bo naprawdę pomaga. 


Zawarte w żelu drobinki jojoba głęboko oczyszczają i pielęgnują, zapewniając optymalne wygładzenie i nawilżenie skóry. Żel jest bardzo wydajny. Produkt przyjazny dla skóry. Zawiera naturalny olejek grejpfrutowy. Nie zawiera barwników. Testowany dermatologicznie. Pojemność 200 ml.

Balneokosmetyki Malinowy Zdrój to kosmetyki pielęgnacyjne oparte na bazie naturalnych, leczniczych surowców uzdrowiskowych. Sekretem wyjątkowej skutecznośći produktów jest wysokozmineralizowana woda siarczkowa ze źródła ,,Malina" o dużej aktywności biologicznej związków siarki i jodu. Jej keratolityczne działanie przyśpiesza odnowę i regenerację naskórka oraz zwiększa przenikanie pozostałych składników aktywnych zastosowanych w tej specjalistycznej kuracji. 

Dziekuję za możliwość testowania :)

Komentarze